Pages

Friday 10 May 2013

The Memories #Part 2#

Here comes for Part 2 about my awesome Family and Friends.

Memang semua sengal !

Waktu tangkap gambar ni pun aku dah sebak and sedih sangat. Sebab aku tahu lepas ni takde dah nak bergila macam ni. Tak dapat tengok dah budak lelaki yang bajet hensem depan kamera saat kamera menghala arah dorang.

Tak dapat jugak nak dengar budak perempuan yang comel-comel *Girls Power!* cakap 'aku malu la' tapi still posing baik punya :) . Kan kan kan?

Tengok! Sempat posing.

Mungkin korang tak ingat, tapi mula-mula korang semangat jea bersembang. Bila kamera hala dekat korang jea, terus posing beria! Sumpah lawak.

Love Love Love 

Perempuan lagi ramai tapi still tak boleh nak lawan budak lelaki yang banyak je idea nak kenakan orang and nak melawan kitaorang yang ramai ni. Mula-mula jea semua malu nak tangkap gambar kan? Tapi lepas tue terkejut Iolls korang posing tak ingat dunia dah. :)

Jejaka kacak Idaman Malaya. *Yeke?*

Okay, I thought nak buat setiap sorang tapi nanti ada yang menyampah macam mana kan? So, randomly talk la ye.

Budak lelaki dari dulu rapat. Yelah kan brotherhood of men ni susah sikit nak jangka. Diaorang dengan sape-sape pun boleh masuk. Tapi, for me yang mula-mula aku rapat pun dengan budak kelas aku jea laa kalau yang lelaki ni. 

Tapi, bila masuk Sem 2 and bila kita buat aktiviti together-gether dah jadi rapat. Mula-mula je lain macam tapi dah lama tue korang laa abang-abang aku kat sana. Korang tua dari aku so aku anggap korang abang. Kan? 

Bila dah rapat tue, nak mengusik pun tak kisah dah. Main aci redah. Siap berkomplot bagai kan?
Sumpah aku rindu perangai korang yang gila-gila tue. Yang mengusik orang 24 hours kan? Tak penat ke. Lepas ni mesti takde dah classmate and abang yang gila macam ni. I MISS YOU GUYS!

Comel-comel kan? *Blink blink*

Yang perempuan pulak kalau cerita memang tak habis la sampai tahun depan sebab banyak sangat.
Aku happy dapat moms, sisters and friends yang superb macam ni. Yang duduk dekat dengan aku dalam LH, lepas ni takde dah kongsi makanan. Bergosip semua. Takde jugak lepas ni dalam LH berbisik-bisik nak tanya 'lab report kau buat macam mana, tutor dah siap belum and kita ada keja apa' . Betul tak? Tapi, makanan tetap tak tinggal. 

Yang aku tak sempat nak rapat tue, maaflah. Kita boleh rapat jugak. Bezanya dulu dekat and senang jumpa sekarang dah jauh:( . Sobs sobs.

Pastu, nak minta maaf jugak yang aku selalu buli tue atau terkasar bahasa. Bila aku selesa dengan orang aku memang macam tue. Cuba nak rapatkan lagi. So, timbul la idea nak buli semua. Tapi yang baik-baik macam Paien, Ecah, Yaya and Athirah tue aku buli jugak tapi tak over laa . Sebab dorang baik sangat. Ewah ewah! 

Maaflah sape yang aku tak sempat jumpa hari tue. Tapi, sebenarnya aku takut nak jumpa sebab takut takde baldi yang nak tadah air mata aku ni. Sedihnya. 

Time menulis ni pun, satu satu kenangan dari first kita buat ice breaking kenalkan nama sampai laa saat kita minta maaf antara satu sama lain dalam bilik tutor muncul balik. Aku rindukan benda tue. InShaaAllah aku akan ingat semua ni. Foineee! Air mata dah mula bertakung. 

Aku harap waktu korang baca ni, ingat yang happy happy jea. Yang sedih marah dekat orang tue tinggalkan. Okay?

AKU SAYANG KORANG KETAT-KETAT !! 







No comments:

Post a Comment