Pages

Saturday 11 May 2013

My Beloved Sisters!

My sisters!

Sorang lagi tak cukup

Hmmphh. Rindu sangat dengan diaorang ni. *Abaikan gambar*. Si Along yang tak macam Along Ain Fatehah tue, Siti NorKhalida and Aini Fazlin

Ingat tak waktu kita mula jumpa. Cuak kan? Masing-masing diam. Tapi, aku dengan Ain je dah rapat sebab cerita pasal novel. Dengan Ida lambat sikit. Tapi dengan Aini lagi lambat.

Tapi, bila masing-masing dah kenal hamekk kau. Rapat nak mampus! Kan?

Benda yang aku ingat ada la dua orang tue penakut nak pegi toilet. Kes tue kita ingat dah lah.
Yang Aini pulak akan stay up sampai pagi dengan aku bergosip sambil layan Hot FM. Ingat tak?

Aku happy sangat sebab dapat kenal dengan korang. Yelah! Korang laa yang jaga aku waktu aku sakit, yang pujuk aku bila aku nangis and tolong aku waktu susah.

Korang laa Kakak and Kawan yang terbaik pernah aku kenal. Bukan sorang je. Tapi tiga-tiga pun sama.

 Maaf gambar tak cantik:(

Sorry for the low quality gambar. Sebabnya nak lindung my picture tue. Maaf ye.

Aku ingat lagi saat korang bagi support dekat aku untuk pakai tudung. Thanks sebab untuk apa yang jadi atau ada orang cakap pasal aku, korang percaya dekat aku. Aku kuat sebab aku tahu akan ada tiga orang yang akan sokong and doakan aku. Kan?

Aku takkan lupa setahun kita dekat bilik T1.15. Ingat tak? 

Ingat tak time bulan masa, ada yang kita bawak balik makanan banyak tapi air takde. Nasib la si Along aka Ain Fatehah bawak. 

Ingat tak Ida yang akan berjiwang. Time tue dia sangat suka dengar lagu Bila Cinta Didusta. Mula-mula memang stress tapi lepas tue siap bluetooth lagu lagi. Then, satu bilik minat lagu jiwang.

Ingat tak muka excited Ida bila tengok citer hindustan. Bahagia memanjang:) . Aku ingat jugak si Ain yang akan gelabah je kalau orang usik dia. Dah tue terlebih innocent. Orang tipu pun dia percaya. 

Si Budak Kecik aka Aini pulak tak habis-habis dengan Mr A dia. Hari-hari ada citer pasal tue. Plus dengan Mr J dia. Siap buat skandal kan? 

Teringat time mula-mula aku emo dalam bilik sampai si budak kecik panggil 'Kakak Garang'. Tak bertauliah betul. 

Ingat tak setiap hari sabtu dengan ahad kita akan lunch dekat kafe C. Kalau dinner pulak kadang tapau takpun makan sizzling dekat kafe B.

Ingat tak macam mana sedihnya kita waktu last day nak berpisah? 

Loving sisters!

Walaupun aku sakit teruk time Sem 2 tue tapi korang still jaga aku. Sungguh aku terharu! Time tue pulak la kita tak dapat nak habiskan masa sekali. Tapi, korang still doakan aku. Korang still sayang aku. Sebab tue aku sayang korang DOUBLE TRIPLE WITH NO DOUBT!!

Aku takkan lupa macam mana korang pujuk aku, bagi nasihat and macam-macam lagilah waktu Sem 1. Ingat kan? 

Ingat tak, kita pergi mana-mana pun sekali. Siap keluar toilet sekali. Aku takkan lupa jasa baik si Aini yang tiap-tiap pagi akan kejut bangun solat subuh, Ida yang akan ambil air panas untuk breakfast, Ain yang dengan kerenah dia cari barang and aku yang COOL. Amacam?

Ingat tak kita akan tukar tutor and lab report. Si Aini tue pandang je sebab takde orang yang dia boleh buat macam tue. Ingat tak time exam masing-masing doakan antara satu sama lain.

Sweet tak?

Ingat tak setiap malam kita akan baca Al-Quran? Bilik tue sejuk je. Kalau la boleh balik time tue memang best. 

Ingat tak dinner kita berjam-jam. Motif? Sebab masing-masing bercerita hal yang jadi waktu kelas suma. Bila dah azan Isyak baru la pakat bangun. Tapi, lepas tue sambung balik. Kan?

Ingat tak bila time study akan ada kita bukak lagu kuat-kuat pastu karaoke ramai-ramai. Pastu keluar la cerita pasal tok ketua and tok mudim bagai angkara Ain:). Merapu meraban dah tengah malam, kerja baru sikit je buat. 

Aku ingat semua benda ni sebab aku tau tu je cara aku nak lepaskan rindu aku dekat korang. Aku harap kita akan berjumpa balik:) . In Shaa Allah. Kita berdoa , Allah tolong. Sekarang ni pun aku rindu sangat dengan korang. 

RINDU YANG TERAMAT SANGAT!!

Aku takkan lupakan korang and aku harap korang pun takkan lupakan aku:). Okay? Ingat okay, Aku Sentiasa Sayang And Rindu Korang.

'Losing never comes easy. First off, preserve the memories'

Untuk korang!


No comments:

Post a Comment