Pages

Friday 10 May 2013

The Memories #Part 1#

Sometimes I wish I can turn back the time.

My awesome classmate 


Teringat waktu kita semua gelak gila-gila sebab si Syafiq aka Tony dengan Hasnah buat lawak dalam kelas. I miss all that!

I miss all the moments when we are together. Dulu kita ada jurang between budak kelas A and B. Tapi, dah lama-lama benda tue terus hilang. We as ONE!

Kawan gila-gila

Dengan diaorang ni laa, selalu makan time ada gap waktu kelas. Asal ada gap jea, mula laa tarik tangan antara satu sama lain nak pegi kafe Pak Wan tue. 

Time tue jugak nampak budak laki yang hot and hensem semua tengah buat lab report yang tak siap. Ada yang buat jotter. Tapi makanan still ada.

Budak lelaki KS1T1 yang hot belaka.*Ehem Ehem*

Rindu jugak budak-budak perempuan yang cantik-cantik tue. Kalau time bergosip, semua semangat. Tapi, korang happening sangat! Aku boleh kongsi macam-macam dengan korang. Siap ada yang kena buli dengan aku lagi.

Girls Power!

Aku rindu korang sibuk tanya 'Tutor sape dah siap? Nak pinjam'. Aku rindu dengar korang gelak sebab ada orang yang buat kelakar. Aku rindu korang yang menggelabah tiap kali kena present siap keluar ayat merapu bagai.

Aku rindu nak dengar korang usik-usik lecturer. Aku rindu nak dengar korang asyik nak balik awal sebab lapar la mengantuk la. Rindu sangat-sangat!

2 tahun sangat panjang. 24/7 nampak muka korang, dengar suara korang and now bila semua tue hilang macam tue jea sangat sedih! 

We are Family kan? Simpan kenangan tue baik-baik okay? 

#Part 1 Ends!#



3 comments: